Bereikbaarheid

Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid in de straat van de praktijk. U kunt parkeren in de daarvoor bestemde parkeervakken. Op loopafstand bevindt zich een bushalte (halte Orinocostraat) en het treinstation (station Purmerend Weidevenne). De praktijk is volledig rolstoeltoegankelijk.

Mobiele telefoon

U wordt verzocht de beltoon van uw mobiele telefoon uit te schakelen zodra u de praktijk betreedt.

Roken

Het is niet toegestaan om binnen de praktijk te roken. Ook geen e-sigaret.

Dieren

Dieren zijn niet welkom in de praktijk. Hierin wordt een uitzondering gemaakt voor hulphonden, mits aangelijnd.

Agressie

Agressie en geweld in welke vorm dan ook wordt nimmer geaccepteerd en zal leiden tot het beëindigen van de mediation.

Eerste afspraak

Bij uw eerste afspraak dient u een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Bij aankomst kunt u aanbellen bij het woonhuis op nummer 22. Ik verzoek u vriendelijk 5 minuten voor aanvang van de afspraak aanwezig te zijn. Een kopje koffie, thee of glas water staat voor u klaar.

Bevestigingsmail

Bij het maken van de afspraak ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven emailadres.

Te laat verschijnen op een afspraak

Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de sessie niet geheel kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek. De voor u gereserveerde tijd en/of gemaakte kosten zal in rekening worden gebracht en komen voor rekening voor diegene die in gebreke is.

Afspraak afzeggen

Een afspraak dient minimaal 24 uur van tevoren te worden geannuleerd. Dit kunt u via email doen via info@mediationpraktijkpurmerend.nl onder vermelding van uw naam. Ik vraag u vriendelijk om de mail in cc naar zowel Mediationpraktijk Purmerend als naar de andere partij te zenden. Voor een afspraak op maandag moet deze uiterlijk op de vrijdag voorafgaand worden geannuleerd.
Wanneer u een afspraak in het weekeinde verzuimt, met of zonder berichtgeving, zal ik in het vervolg alleen nog doordeweeks afspraken voor u inplannen. Indien u te laat of zonder berichtgeving de afspraak verzuimd ben ik genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd en/of gemaakte kosten in rekening te brengen. Deze kosten komen voor rekening voor diegene die in gebreke is.

Wijzigingen

Gewijzigde persoonsgegevens, adresgegevens en email adres dient u zo spoedig mogelijk via email door te geven. Dit kunt u doen via info@mediationpraktijk.nl U ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging met cc naar de andere partij. Het niet tijdig doorgeven van een wijziging kan onnodig hoge incassokosten met zich meebrengen.

Cliëntgegevens en privacy

Mediationpraktijk Purmerend streeft ernaar om uw privacy zo goed mogelijk te waarborgen en zal vertrouwelijk omgaan met de informatie die u mij verstrekt. Meer informatie hierover vindt u in de Privacyverklaring op de website of wordt op uw verzoek via mail toegestuurd. U kunt een verzoek indienen via info@mediationpraktijkpurmerend.nl Uw gegevens worden zonder uw toestemming niet gedeeld met derden. Alle verstrekte informatie wordt vertrouwelijk behandeld en blijft binnen de praktijk, tenzij u toestemming geeft om informatie te delen voor collegiaal overleg of overleg met een deskundige.

Nota

De nota van de werkzaamheden wordt na ieder gevoerd mediationgesprek verzonden per email. Mocht de afspraak niet tijdig worden geannuleerd zal de gereserveerde tijd en/of gemaakte kosten in rekening gebracht worden. De nota hiervan wordt verzonden per mail aan diegene die in gebreke is. U kunt het bedrag overmaken op rekeningnummer NL83KNAB0259734438 ten name van Mediationpraktijk Purmerend. De kostenverdeling van uw mediation is vermeld in de door u beiden ondertekende mediationovereenkomst. De betaling geschiedt binnen 8 dagen na dagtekening. Mocht het volgende mediationgesprek binnen 8 dagen plaatsvinden dient de nota zich voor aanvang van de volgende afspraak te zijn voldaan.

Klanttevredenheid

Om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van cliënten wordt de klanttevredenheid van cliënten regelmatig gemeten. Vanzelfsprekend sta ik open voor uw wensen en behoeften en kunt u deze ten alle tijden bespreken.

Klachten

Indien u niet tevreden bent met de gang van zaken is het belangrijk dat u dit kenbaar maakt. In een gesprek kunnen wij trachten tot een oplossing komen en het mediationproces tot een tevreden einde te brengen. Mocht het gesprek niet tot voldoening leiden is Mediationpraktijk Purmerend aangesloten bij de Mediation federatie Nederland (MfN) welke een klacht- en tuchtrecht heeft.